fredag 21 juni 2013

Äsch

Skulle bara ta en liten paus vid förra inlägget och fortsätta sy sen, såklart somna ja ju... Och vaknade ca.2 timmar senare av strålande sol och en marcus som kom hem :) så inget mer syende sen, här är iallafall en smygtitt på hur det ser ut såhär långt, en dörr kvar att sy här någon dag men tycker det blir riktigt snyggt, sådär lite annorlunda. Ska man vara riktigt perig så kastar en av dörrarna med 1/2 cm kortare men så småpetig får man inte vara bestämde jag. Har heller inte strykt dom ennu men dom ska väl sletas ut me tiden när dom ändå har tyngd där nere. Sen bar vi iallafall och handlade till midsommar och gick in på ett loppis också, så jättefina baby och barn kläder dom hade där, skulle ha kunnat köpa med säkert 10st klänningar men ides int när man inte vet vad det är.. Sen när vi vet kan jag gå dit igen :) hittade iallafall en bomulls? Haalare som jag sett på i kappahl men inte idast köpa en för 20€ och nu fick jag en likadan för 3€ som nog knappast ens är använd, den är ganska stor i storleken så kommer säkert få bra på våren när det börjar bli varmare :) sen köpte jag ettpar yllesockor, en oanvänd mjölksamlarkopp, en liten fjärilsleksak och en gravidtidning. Tycker om dehär loppiset (det vid gottby) för dom har så städigt där och dessutom bra priser. Sen kom vi hem och har suttit hela kvällen i lusthuset och spelat spel och ätit batong med olivolja och balsamvinäger och haft det riktigt mysigt, måst seja att jag känner mej nog så älskad speciellt nu med bebben i magen, känns att marcus behandlar mej som ennu lite extra värdefull när jag bär på ett så värdefullt lass, men endå utan att lulla för mycket, de kan jag inte tåla så de e riktit bra! :p idag fick marcus några sparkar i huvet, han skulle höra om bebben hade någo ärende och lade huvet på magen men det var inte populärt så den började sparka på honom :p

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar