onsdag 26 juni 2013

Intresseklubben antecknar

Har länge provat olika tvätt och sköljmedel, ja sen jag flyttade hemifrån men har inte riktit hittat nånting jag är nöjd med så har alltid provat olika och antingen har dom inte passat mej eller inte passat marcus eftersom vi båda är allergiska, det vi härtills har hittat som passar båda är helt doftfria men nu har jag äntligen hittar den perfekta kombinationen och jag ropar wuhuu! Nämligen nåt av tvättmedlen vi tål alltså ett doftfritt, senaste tiden har det varit omo sensitive i flytande form eller neutral och sen till softlan sensitive sköljmedel som har en mild doft och doftar jättegott och gör kläderna jättemjuka och sköna och som vi BÅDA tål! När jag doftade på den i butiken tänkte jag att jaa denhär tål vi vel int men kan vel prova, det stod ju endå sensitive och minns jag inte helt fel är den rekommenderad av astma och allergiförbundet, allergitestad var den iallafall, men dom brukar ändå kunna ge utslag på nåndera av oss. Härligt iallafall att äntligen kunna ha väldoftande kläder, kläder som faktist doftar ränt och inte bara tyg! Riktigt hemmafru uppdatering men det är vel det jag är nu, en hemmafru :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar