onsdag 19 juni 2013

Dehär med min höft

De e så konstigt, vissa dagar är den somom den inte skulle ha något fel, som idag, har rensat buskar i säkert en timme och känner inte nånting i den, vissa dagar kan jag inte göra nånting, som förra fredan eller var det torsdan, bara det att jag gick i duschen var en så stor ansträngning att jag en timme efter det låg i fosterställning och nästan grät p.g.a. Sammandragningar som tog så förskräckligt ont, trodde ju nästan att den lilla var påväg ut när dom dessutom var ganska tätt och jämnt men sen lättade det och nästa dag var nog bebben också lite trött av allt det för den sov hela dagen bara vred lite sakta på sej, sen mot kvällen piggnade den i och börja sparka som vanligt igen :) vissa dagar igen så känns det bara obehagligt och skär i höften men det är ändå så att det går att göra saker sålänge jag tar det lugnt och i egen takt och vilar emellan. Kontiga grejer...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar