tisdag 18 juni 2013

Tårna har försvunnit

Tog lite magbilder och tyckte att den ser ju ganska liten ut, sen såg jag på första magbilden jag tog då jag just fått en liten kula och barnmorskan sa att livmodern börjat växa ordentligt och det kommer gå snabbt för magen att bli stor nu och vilken skillnad! Vet ju att den kommer bli myyycket större ennu och undrar hur det sen skall gå till att klä på sej när det redan nu kräver ett helt yogapass föratt knyta skosnören! Här är iallafall lite bilder, lägger hit första bilden också och en bild framifrån för tycker ennu också att den bara putar utåt, frammifrån ser man ju knappt den! :D

4 kommentarer:

  1. Nu är det ju en stor skillnad med första o sista bilden! Jag har lite samma att det inte rakt framifrån synns så bra o på arbetet sade en arbetskompis när jag gick framför henne att det är pojkmage eftersom det inte synns bakifrån något. Men annan arbetskompis tycker det är flickmage, så inte blev jag desto klokare med det heller.

    Det har blivit lite svårt med skosnören så har jag försökt byta till ballerinor, men det går inte så bra i regnväder o ha dom, så har jag varit tvungen o knyta snören då. Det där med att torna inte synns så var vi på semestern till Olofsborg i Nyslått, så det var lite svårt o gå ner med höga trappor där när man inte ser egna fötter mera. :D

    SvaraRadera
    Svar
    1. Men borde de int vara pojkmage om de int synns bakifrån? Så ha ja förstått de :) ja fick också gå å köpa croks ballerinor, dom e lätta att få på men endå mjuka i bottne, ha gått me hm:s bellerinor men dom har ju ungefär inget botten så man får så sjuka fötter... Kan tänka mej att de va lite svårt att gå i såna trappor :p

      Radera
    2. Det var just därför som den första arbetskompisen sade att det är pojke, men den andra har ren tidigare analysera min mage o tyckte det är flickmage o hon höll fast av det ännu bara. :)

      Radera
    3. Okey :p rolit att gissa sej fram va de kan vara :)

      Radera