torsdag 27 juni 2013

Foto

En annan sak som händer när vi är i borgå är ju som jag tidigare sakt att sandra skall ta lite magbilder på mej, har funderat så vad jag ska ha på mej.. Inte så lätt.. Nu har jag iallafall bestämt mej att jag vill ha några bilder lite mer lättklädd så ska köpa ettpar rymliga svarta helt vanliga boxers och en vanlig svart topp, för vill ha nån bild på lixom bara magen som den är och toppen kan man ju dra upp och då står jag endå inte sär i riktigt bara underkläder, det skulle nog inte kännas bekvämt.. Sen hade jag tänkt gå till kappahl och prova en kjol som är lång och vit, den har lös midja så hoppas att den ska funka att få på, till det en vit topp och sen skulle jag villa hitta nånting mer spetsaktigt eller virkat långärmat att ha på toppen så det blir lite romantiskt. Hur tycker ni det låter? :) ska bli rolit att få förevigat masun, tycker den är så fin :) får man seja att man tycker sin stora mage är fin? :p idag har den förresten varit i full gång, bebben vilade nog bara igår lite men mådde inte själv riktigt bra heller så det kanske smittade trötthet på bebben, idag mår jag mycket bättre och som sakt är bebben i full fart :) ikväll blir det annars tydligen fyrverkeri på degersand, tänkte gå och se på det, dom har mån slags testskjutning och skolning för höstens fyrverkeritävlingar så det är säkert stora fina raketer, ska ta kameran me :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar