fredag 31 juli 2015

mag/familje bilder

Idag fick jag 2 hela skivor fulla med bilder sandra tagit under sommaren, tänkte visa några av "magbilderna" nu. Det fanns ju så jättemånga bra så hade lite svårt att välja men här är nu en del. Inser mer och mer när jag ser bilder hurdant kroppsprojekt jag kommer ha med start helt för snart men men, det är väl bara så, är man en svullen strandad valross så är man :D Bilderna blev ju iallafall fina endå som tur :P Tycker om att dom blev naturliga, som om hon skulle ha följt med en dag på stranden bara. Vi har nog lyx som har en egen privat fotograf!















Bilderna tog vi en dag som sandra skickade att idag är det fotoväder ska vi ta bilderna nu, tills vi var klara hade iallafall "fotovädret" försvunnit och solen stekte från klar himmel vilket inte lär ska vara bra, jag som trott att det är bra med mycket ljus :P tycker iallafall dom blev bra endå, enda som jag nu med mina "vanliga" ögon kan se är att vi ju kisar lite mot solen men tycker annars det blev ganska fina effekter på många bilder.

2 kommentarer:

  1. Fina bilder verkligen!! :)
    ja sa också att vi måst nog hinna ta lite fler bilder både mage och familj med tanke på att de ändå e sommar, men int ha vi fortfarande fått fotat någo kiva!! :O

    SvaraRadera
    Svar
    1. de e ju de att dendär orken å tiden för alla parter ska finnas.. kommer ihåg när vi bestämt ta magbilder förra gången å de va en da som ja verkligen int va på topp å lå i soffan å typ grät att ja viiilll int ja ooorkar int i duschen så mamma fick typ tvinga opp mej att annars blir de inga bilder :D

      Radera