torsdag 30 juli 2015

mumma

Igår hade jag en riktigt dålig dag så bestämde mej för att ikväll ska jag unna mej nånting riktigt riktigt gott! Idag har istället varit en riktigt bra dag, jag vaknade på rätt fot vilket speglar sej på charlie, är jag trött och inte orkar med blir också charlie på dåligt humör och kronglar medan om jag har en bra dag och orkar är han också på bra humör och medgörlig. En mini kräftskiva var iallafall ett perfekt avslut på en bra dag. Jag fixade Charlie i nattskick och så gick marcus upp och natta, var han också blev :D herrarna i huset som inte bryr sej om kräftor destomer fick äta spagetti och maletköttsås tidigare till middag, det uppskattar dom mer :)



Kräftor är nog av mina favoriter och har inga problem att smälla i mej ett helt paket, kanske föratt man bara äter dom en årstid om året och det ofta är kräftskiva då, att sitta länge och småäta och umgås är nånting jag trivs med, ikväll blev det ju bara i umgänge av mej själv men det var ganska skönt det också! Så är det någon som är sugen på kräftskiva i höst är jag öppen för allt! :P 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar