tisdag 7 juli 2015

september?

Och plötsligt blev det väder som i slutet av september, int för att jag har nånting emot det, mycky skönare med svalka! :) Idag är charlie på dagis klo.9-14.30 och vad det känns komstigt, funderar hela tiden över att han ligger och sover dagsvila uppe i sängen så sött, så kommer jag på att de gör han ju int alls, han ligger ju ute på dagis och snusar. :) När jag kom hem åt jag ett ordentligt morgonmål och så somnade jag på soffan till 2 timmar, vaknade med huvudvärk, där fick jag mitt straff för att slappa, Ska nog snart släpa ut mej om lite frisk luft skulle hjälpa.

Visar några mobilbilder från veckan.
Bygga är nya grejen, han bygger hus och det ska bli högt tills han inte mer räks eller det kippar. :)

Hängmattan var rolig först men nu är han "färdig" efter ettpar sekunder i.

Igår hade vi en mysig innedag, byggde med klossar, läste massor av böcker och charlie städade = jag satt i lekhörnan och sa att han skulle hämta alla bilar, alla böcker osv. sen dammsög charlie vardagsrummet och ville absolut inte stänga av dammsugaren förens jag sa att han skulle komma och titta i fönstret om pappa kommer. Här har han rosk under foten. :P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar