måndag 20 juli 2015

tittar in

Tyckte att jag behöver titta in här och visa täcken på liv. Förra veckan gick i ett sånt huj med program varge dag att jag inte ens hann tänka på bloggande. Tog inte själv någo bilder men bara jag får skickat lite bilder åt mej (som jag hoppas jag får, vink vink) kanske jag kan visa nånting av förra veckan som innehöll grillande, lekland, sibbogäster, borgågäster, babyträff och egentligen endå mycky slapp med magar i vädret.

Nu har vi 2 dagar "paus" här och idag har dagen gått åt åt fredagsstädningen som aldrig blev av förra fredagen, då var det egentligen bara vårt sovrum kvar tills imorgon och så såndänt som finns i mitt huve som borde göras som vissa lådor och tidningshögar och sånt som borde gås igenom, alltid finns de nånting som borde göras. På onsdag kommer mommo, filip och babyhauvan som charlie pratar i ett om och hälst sku han nog villa ringa till mommo och prata 5 gånger till dagen, problemet är ju bara att har man ingen aning vad han gjort senaste dagarna och ennu via telefon så förstår man nog inte mycket vad han berättar, men berättar gör han endå. :P

Lite nattning vill jag berätta om, vi har en herreman som blivit riktigt självständig, igår skulle han somna i sin egen säng och jag fick inte ligga med som varit ett måste alltid och idag sa han egen säng, la ner sej i sängen och sa mamma ner nati nati och vinkade, så jag fick snällt bara ge en natikram och gå ner, halv timme senare vågade jag mej upp och titta då de varit tyst i babyvakten och där låg han och sov som jag lämnade honom.


Ettpar bilder på en pyamaspojke som får jordgubbar från egna landet, gott! Lippisen är nånting viktigt, sällan att han går ut utan lippis.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar