fredag 12 december 2014

the tavla

Charlie somnade just i vagen efter att i 2 dagars tid fått sova inne p.g.a. nästan storm (det stod faktist i tidningen att det var inte storm för det vara bara 22ms, för att vara storm sku det väl vara 24 tror jag?), iallafall, 2 timmar sådär ungefär har jag på mej nu då att göra nånting, det nånting kommer att vara ettpar inlägg för att få koppla av lite och sen ska det städas, för ovanlighetens skull, ikväll när det är färdigstädat skall pepparkaksdegen bakas och sen ska jag nog se på svenska hjältar..

som lovat ska jag visa tavlan, tänkte visa den då allt var klart i vardagsrummet men det är ju så långt dit...

Här har vi tavlan, vi tyckte båda att den var så huvet på spiken, och snygg är den ju dessutom. När man har inredning med text tycker jag att man faktist skall tänka efter att budskapet är nånting lite speciellt, lite som med en tatuering, budskapet skall ha en betydelse som betyder mycket för den som äger den. Hem ljuva hem eller live laugh hur de nu går sku aldrig komma till vårt hus, alla har dom, men när vi hittar nån som känns rätt är det bara perfekt. :)


Kan ju visa lunchens mästerverk också.. eller vad man ska kalla det.. de skulle bli bra ju.. men... Viltkorven var så god när vi smakade på den som kall, men när man hettade upp den kändes det som chilin i den vaknade till liv och det verkligen brann i munnen, vi kunde inte äta den så det blev att snabbt värma nudlar.. Sånt som tar i huvu...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar