tisdag 9 december 2014

pms kärring

Varning för positivt tänkande här nu.

Sen jag slutade med minipillren har jag haft en pms aldrig förut skådad, de e någo hämskt, domhär dagarna före mensen skall komma är allt dåligt och tungt, jag skulle kunna lägga ner mej under täcket och stanna där och gråta, men det går ju inte, man måste ju upp och sätta på dedär smile så de ser bra ut, vilket gör att man blir ennu mer trött och så får marcus över sej "varför det ser ut som en soptipp fast jag städer och städar i ett", ja sku kunna äta 3 höghus på raken och alla och allt bara fittas med mej, saker faller från händerna och huvuvärken dunkar. Sku man bara kunna låsa in sej nånstans och inte behöva vargen göra nånting eller höra nånting eller kunna irritera sej på nånting.. Suck.. Får väl leva med att nästa vecka är jag mej själv igen..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar