söndag 14 december 2014

puuust..

Kom nyss hem från "jobbet" och är nu heelt slut, efter en dag fylld med program, lixom kommande dagar före jul också kommer ha.

Har iallafall bakat tårtår till jobbets 10års jubileum. Imorgon skall jag ennu dekorera resten men en fick jag helt klar reda idag. Åkte iväg till jobbet med en känsla att jess dehär ska bli bra, men en av dom första meningarna jag hörde då ja steg in var "nu har du väl tänkt på att göra både glutenfritt, mjölkfritt, laktosfritt" och då for bara luften ur mej och jag tänkte att jaaa-a, ifall jag inte tänkt är det lite sent nu dagen före att tänka på det och joo dom är laktos och glutenfria, fler dieter har jag inte tänkt på, man kan bara inte tänka på alla när man intens vet hur många som kommer och vem.. Isåfall borde det ju ha funnits äggfritt också och nöfrittoch listan tar lixom inte slut. Nåja, man ska ju int bry sej men när det ska på alla sätt tas ner på dens humör som faktist försöker blir man bara lessen.


In action.

Före jag for hem passade jag ennu på att ta en titt på klädvisningskläderna, hade sakt att jag gärna visar upp en av dom 70 tals långklänningarna OM JAG SKULLE RYMMAS I DEN, där hadd de blivi lite missförstånd för på den stod det ju mitt namn, prova nu endå den och den satt precis! Så inga bullar ikväll inte! Hoppas verkligen att allt går bra imorgon och speciellt att kakorna är ätbara!

2 kommentarer:

  1. Super gin kaka igen :)

    SvaraRadera
  2. Oj nej, kan inte skriva. Super fin kaka sku de stå :)

    SvaraRadera