onsdag 31 december 2014

nytt år nya vindar

Imorgon byter vi till år 2015 då. Automatiskt börjar man ju fundera över året som gått och vad som hänt. Sådär direkt dyker mycket tråkigt upp, släktingar som dött, marcus som blev av med jobbet.. Men visst har vi ju haft det mycky bra också, jag har fått fart på träningen (som ju nog nu igen under julen varit på paus) och vi har haft massor med familjekvalitetstid som slår allt.
År 2015 då? vad väntas av det, hoppligtvis mycket bra. Redan direkt i januari börjar marcus ett nytt jobb och charlie skall börja skolas in på dagis för att jag sen ska kunna börja jobba igen, redan domhär sakerna kommer ju att ändra på mycket. Jag hoppas på att få bli mammaledig igen under kommande år och huset skall vi få renoverat på, jag hoppas på mycket tid med min fina familj iår igen och att vi ska kunna njuta av all tid tillsammans utan större bekymmer. Tror det kommer bli ett riktigt bra nytt år!

Tänkte ge en bildbomb men nej... det blev fööör mycket.. :P

2 kommentarer:

  1. Ska charlie bli storebror? Grattis :) /Linda

    SvaraRadera