måndag 15 december 2014

energin för idag förbrukad.

Då va dagen slut, än en dag med program från morgon till kväll. Det började med att sotarn var på besök, ni som bor på åland vet nog vad det innebär, nu vet jag att vår köksspis är den enda i sitt slag på åland och precis hur den fungerar, och det är ju faktist inte fel, det var många spjäll och grejer jag inte visste om.
Sen iväg till jobbet och dekorera klart tårtårna. Så sku det dukas och bäras bord och så kom gästerna, gissar på 100 pers att vi var och allt gick riktigt bra, alla verkade ha det trävligt och kakorna fick mycky beröm så jag är nöjd. hade faktist kameran med men har en bild på tårtan som togs lixom lite i farten så det är nog ingen idee att visas ens..

Nu är jag riktigt trött men tänkte faktist ennu skriva ett inlägg om min yrkesidentitet som jag tidigare sakt att jag ska göra, sen ska jag se på nån dokumentär om tsunamin.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar