fredag 19 december 2014

äntligen

Som jag dreglat efter en vetepåse i flera år redan men alltid tänkt att äsch, en sån gör jag själv.. Nåå sen glöms det bort och jag sitter där utan MEN nu har jag äntligen köpt en från rätsidan i grodmotiv, så skööönt! är fötterna lite kalla värmer den så skönt och är någo ställe ömt lindrar den så skönt, för tillfället värmer den på höften (känns somatt foglossningen ennu också ibland känns svagt, fast det så sku gå över med hormonerna). En positiv grej jag inte tänkte på förut är att den är ju tung så den är väldigt lugnande, man lixom trycks ner, lite som domdär ristäckena som används för utvecklingsstörda. Iallafall, bästa köpet på länge!

de finns ju faktist också mjukisdjur som man kan värma i micron, härlig idee :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar