fredag 28 augusti 2015

torkskåp

Marcus har köpt ett torkskåp i "hemmamodell" menat till ishockeyutrustningarna och jag var ju tvungen att testa det på byket, eller marcus testade och jag övervakade ;D 2 timmar så är byket torrt om man inte fyller det överfullt och har kläder liggandes dubbelt konstaterade vi att det tar så nu vill ju jag också ha ett eget skåp! :D
Visste int ens att det finns sånhäna men på internet ha det fått jätte bra kritik. Min tanke är ju att då behöver man inte ha dendär fula bykställningen framme helatiden utan då kan man byka flera maskiner på samma dag och få torkat det smidigt där längs med. Någo snyggt är det ju int men endå ganska diskret så någo hörn sku man väl hitta att gömma de i. Där kring 70€ kostade det så dessutom är det ju ingen dyr grej. Rekommenderar!

Själva skåpet är en stomme med en tygpåse med dragskedja. I botten finns det en fläkt som blåser varmt och i taket är det några hål så luften slipper och gå runt.

Innuti finns det två radet stångar att hänga kläder på och knipsor på sidorna för mindre grejer.

det enda minuset som jag nu märkt är att det är lite litet för en full bykmaskin, men kan man byka oftare eller fler maskiner på samma dag behöver man ju heller int proppa den så full som det ofta blir proppat.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar