söndag 9 augusti 2015

Nya färgen

Nämnde ju att jag skulle färga håret och det gjorde jag också och nu ska ni få se det! Till först tänkte jag att det blir att färga det pånytt och sluta i katastrof då det var mörkliila... Aldrig förut misslyckats på det viset med färgningen. Nu efter några tvättar börjar det iallafall vara bättre och ser mer naturligt ut, nu kan jag redan trivas i det, det skulle ju bli mer intensivt kopparrött och det är väl inte riktigt det men det får duga, ger iallafall mer färg i ansiktet åt mej än det solblekta. :) Förresten har jag nog bestämt mej just nu iallafall att jag försöker få håret långt igen, just nu är det i väldigt bra skick men jag vet ju att det troligen svänger då  jag börjar amma, får väl bara försöka hitta tiden för oljeinpackningar och fortsätta använda mycket balsam, hårband skall jag också försöka att inte använda så mycket bara det blir svalt och det inte känns att man svettas ihjäl med håret löst.



3 kommentarer:

  1. Snyggt hår och det har faktiskt vuxit massor. Jo, låt det växa när du har bra början.

    SvaraRadera
    Svar
    1. bara ja int tappar allt me amningen sen.... :/

      Radera
  2. Verkligen fina bilder på dej. Du är så vacker <3

    SvaraRadera