tisdag 25 augusti 2015

hoh!

Sejer bara hohho en sån dag! skönt att äntligen få sitta i soffan för sej själv och slappa, marcus är på träningar och båda småttingarna sover. Dagens tema har varit trots, Alissa är ju nyfödd och enkel, (otroligt hur man med charlie lyckades stressa över att t.ex. handla när han var liten, nu är det ju semester att vara med bara ett barn) dendär storabror igen har visat sin 2 års trots rejält idag och det att jag inte kan lyfta honom och är fast med amning gör ju inte saken bättre, idag har jag faktist varit tvungen att lyfta och hålla i honom emellan, det går ju lixom int att låta honom spela hur somhälst, sjukt får ja int av de men märker att jag ansträngt såret för mycket inifrån då efterblödningarna kom tillbax lite efter att ha varit så gått som borta.
Hoppas på en lugnare morgondag!


Här ska ni få 2 bilder på vår minsta plutt som för övrigt nu börjat äta riktigt bra och vaknar själv för mat, vikten går också upp som den ska! Jippii! Mjölksyretabletterna som jag börjat äta verkar också göra sitt, dessutom känner faktist jag själv också att min mage mår bättre av dom, kanske värt att fortsätta med dom? Dom lär ska vara jättebra för alla möjliga krempor bl.a. bra för hyn också.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar