tisdag 18 november 2014

vi idag



Såhär såg vi ut idag, eller charlie såg väl ut sådär nån timme iallafall, just nu har han nog sin första jag själv period, han totalvägrar låta sej bli matad, han skall äta själv, med hela kroppen vilket innebär 5st klädbyten till dagen, nåå han är ju faktist duktig och det blir bättre och bättre för nu har han lärt sej använda sked eller gaffel. Själv kände jag mej riktigt snygg idag när vi åkte iväg till stan, nu ser jag att jag såg nog ganska tråkigt vuxen ut i mina mörka jeans och svarta tröja.. Men klackar hade jag iallafall och lederjackan på :) Hittade förrsten 2 snygga plagg på loppiset då jag var och städa mitt bord, stången brevi mej har min storleks kläder och dessutom min stil och billiga! :S valde två och stängde ögona.

Klänning i fint mönster, måste ha en topp under för att den int blir allt för urringad och hade bara en blå här nere men nej det är inte meningen att jag ska ha en blå topp under. Tycker att denhär kan passa både nu i vinter med ettpar tjocka strumpbyxor, höga lederstövlar och en tröja eller sen på sommarn precis som denär på bilden. 3€ fick jag ge för den så det var inte illa.

Fynd nr.2, en lite längre topp som är snett skärd i nedre kanten, perfekt för lite halvfestliga tillfällen eller varför inte tilåme lite festligare tillsammans med ettpar stiligare byxor. 3€ för den också och i nyskick är den också. Misstänker att jag nog ennu nappar med mej nånting är från ställningen imorgon ;)

Åt charlie hittad ejag ettpar nya lego jeans i st. 80, 2€ fick jag ge för dom så skrattade nästan till när jag hittade dom. Själv är jag lite osäker hur mycket vi sålt, det hade minskat men har inget hum om hur mycket, fick iallafall påfyllt och iallafall 2 av charlies teddydräkter, 3st tavlor, några dvdn, nån bok, lite andra kläder och blöjor som blivit över i mindre storlekar märkte jag att var borta + lite annat, så nu ska vi väl bli av med nånting no :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar