tisdag 4 november 2014

julmarknad

Idag hos famo bestämde vi oss att åka på julmarknad och sälja, famo behövde hjälp att få upp tältet och jag erbjöd mej och marcus ifall jag får komma under samma tält så ikväll planeras det vad jag skall pyssla och koka ihop, imorgon skall jag nog handla lite material och sen ska jag börja, en grej i kvällen så ska jag nog få nånting ihopgrejat till slutet av december, hoppas jag! Försöker tänka enkla stilfulla och billiga saker som kan gå åt och har redan en liten lista så både ätbara och icke ätbara grejer, sånt som kan göras redan nu och sånt som skall väntas med tills just före marknaden. Dehär som jag redan i flera år drömt om, ska bli så roligt och marcus tyckte också att det var en bra idee!

Men nu undrar jag, Vad skulle just du villa köpa på en julmarknad?

1 kommentar: