tisdag 18 november 2014

minnen

Läste igenom lite inlägg från tiden då vi ennu var på sjukhus och jaa, första tiden med charlie och sista tiden av graviditeten och såhär på efterhand låter ja ju faktist ganska förnufti, me tanke på hurdant virrvarr de var i hjärnan speciellt efter förlossningen, har nästan skämts över hur virrig jag var men tydligen fick jag allt endå ganska bra till ord utan att den värsta ångesten och borttappade känslan lyste igenom.

Hittade också inlägget från 3.10.2013, var ja skrev om min egen återhämtning och visade min nyförlösta mage, insåg när jag såg den bilden att jag nog gjort ett bra jobb på ett år och tänker stålt visa upp min ennu heller icke perfekta magen men som kommit så långt från dedär! :)

Här har vi alltså 3.10.2013

och 18.11.2014 ca. ett år emellan. Ärren försvinner ju aldrig och visst är magen lixom lös där ärren är men nu har den ju blivit BETYDLIGT finare :) Skulle jag nu bara lyckas ta tag i mej själv och få bort domdär 10 sista och svåraste kilona skulle ja vara så nöjd över mej själv!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar