måndag 10 november 2014

Dagsformen

Nu känns det som att jag flyttat upp mej en nivå i träningen.

1. Jag känner att jag får energi av träningen istället för att bli av med.

2. Jag märker inte desstomer av mina 3st träningar utan dom är där somatt dom hör till i vardagen.

3. Jag känner att kroppen är starkare och mer energisk än förut.

4. Kg står på samma (udrar om vågen hakat opp sej? :P ) men kroppen känns fastare.

5. Jag känner att konditionen och "vigulansen" har blivit betydligt bättre.

Såhär långt har jag kommit alltså, just nu känns det somom jag gärna skulle träna en gång till i veckan, att kroppen skulle må bra av det men var finns tiden? Under Charlies dagssömn är svaret ja, jag vet.. Men jag är ju så lat just då att jag lägger hellre på en maskin disk, plockar det värsta och slänger mej på soffan och visst tycker jag att jag ska behöva få vara lite lat också.

Jag kan inte seja att träning är nånting jag älskar, egentligen är det nog inte min grej, men känslan efter träningen och känslan av att kroppen blir starkare är min grej, jag vill ha en stark kropp som orkar länge, jag har ett jobb som kräver det och vill vara en mamma som orkar med och då är träning enda vägen till det. Mitt mål är heller inte att bli någon superfit utan att känna mej pigg och frisk i min kropp och med det följer ju såklart en normal vikt och muskler.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar