lördag 22 november 2014

nya byxor :)

Hittade ett till fynd på loppiset, nämligen ettpar farkkun i nyskick, dom ärjättesköna och sitter perfekt så är jättenöjd, hela 5€ fick jag ge för dom så är supernöjd! :) Dehär att få bilder på kläder är ju som känt inte min starka sida men kanske ni nu ser att de e ettpar byxor iallafall.. Var för övrigt idag och la -50% på loppisbordet, i början av veckan gick det bra åt men nu hade det gått mindre men endå nästan 100€ har vi nu tjänat - hyran då vilket vi nog är nöjda med endå :)


fick sen konstatera att tröjan får bytas.. heeelt för kort ju ;)

Imorgon har jag tidig morgontur och ahh vad det tar emot.. Meddelade idag att efter denhär helgen tänker jag ha ledigt tills jag kommer tillax igen påriktigt, vill passa på att njuta lite här hemma nu sista tiden före det är full rulle med jobb och dagis, men no har det ju varit bra att kunna jobba helger så det kommer lite extra klirr i kassan :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar