måndag 3 november 2014

karagöra

Än en gång sejer jag att dehär är nog den härligaste åldern! Tydligen tycks väl alla åldrar vara det. Nu börjar han redan ha en mening med sina lekar och vad han gör och det är så roligt att se hur och vad han tänker.


Igår när jag erkkade min maila hämtade herrn sin vintermössa vilken han försökte få på sej, det måste han få hjälp med för den ville inte riktigt lyda, sen hämtade han ett söndrigt skrinskoskydd som han annars också tycker om att bära runt på och så sku han ha min maila så fick hämta hans egen, helt tydlig koppling mellan alla saker, senpysslade han med dom sakena länge. Idag hämtade han igen sin klubba och gick sina första steg, stödande mot mailan men det räknar jag inte som ett fast stöd ;)


Idag bytte han helt tydligt till vinterdäck på mopon :D Knappast förstod han ju att det var det han gjorde men så ser det ju ut iallafall, från verktygslådan hittade han precis passligt verktyg för att skruva på bultarna.

skor och stövlar oberoende av storlek skall också kronglas på, hälst själv så tror nog att bara denhär herrn börjar på dagis lär han sej mycket och med fart. Man blir så stolt som mamma av att se sitt barn lära sej nya saker! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar