måndag 24 november 2014

ljuus i vårt huuus

Pojken nattad, gubben på isen och det innom synhåll städat, kan lugna er med att idag har jag mer lugn i kroppen, inget ångestinlägg nu! Idag fick jag loppisbordet tömt, 98€ landade försäljningen på, 53€ blev jag med i handen efter hyror och % och bilen var betydligt tommare nu än när vi åkte vilket ju var bra men mycky grejer finns ennu som vi borde bli av med, snål som man är vill jag inte heller riktigt ennu föra till emmaus eller så utan vill ennu försöka få nån slant för dom. Bordet tömdes med en pojke fastknuten i vagen som ropade efter både mamma och pappa för full hals hela timmen jag spenderade där, han fick många skratt kan jag lova! Lite julklappar har vi fått handlat och en tomtedräkt åt charlie så saker är bockade från listan vilket känns sköööönt! Nu är det egentligen bara "vuxenklapparna" och nånting smått till åt gubanen som saknas så e tomtens säck (läs pafflåda) färdig.

Var in och tittade till clas ohlson också var jag hittade både en julklapp och domhär fina pappers stjärnorna till granen, fint blev det och nu synns den också när det är mörkt. Ljusslingan jag hängde på ljusgrejerna trollade marcus fram nånstans ifrån och gav i handen på mej, ingen aning vad hans syfte var men hoppas det inte var nånting jag borde ha kommit ihåg nu då för nu hänger dom där, är dålig på att bränna ljus i dom men dom är så nätta så nu får dom stå i centrum såhär istället. :)





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar