söndag 9 november 2014

leeedigt!

Nu är en lång jobbhelg färdigjobbad, idag åkte jag före charlie vaknat och kom tillbax när han redan somnat.. :( Men nu får jag vara hela veckan hemma med mitt troll <3 Vet inte hur men under denhär tiden som jag jobbat har vi bara inte hunnit städa.. annars städar jag lite längs med dagarna men nu har allt bara blivit, när jag kom hemidag fick jag iallafall städat halva nedrevåningen, 1 timme tog det vilket innebär 3 timmar effektiv städning till fören hela huset är städat, suck.. De låter ju int så mycky men känns.. I januari ska vi endå få köket gjort, gav upp och tog ett snack med grannen så han kommer och fixa klart det och så gör vi en liten byteshandel som betalning. :) Tänk att äntligen sen få allt på sina ställen och resten UT! Och min fina tapet upp! Oij vad jag längtar och har väntat.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar