måndag 14 september 2015

humor

Jag har lite svårt att förstå att en så liten krabat som charlie kan ha sån humor, själv sejer han att han busar så han vet ju precis vad han gör också! Det nyaste är när vi skall sova och jag frågar vad han vill höra för sång "kisi sången" sejer han helt allvarligt, första kvällarna funderade jag och frågade vad det kan vara för en sång tills han sen en kväll började skratta bara, insåg ju då att han lurat mej flera kvällar och nu är det roligaste som finns att seja "mamma sjunga kisisången".
Mommo kallar han famo och famo kallar han mommo också, med en sån min att han vet precis att det retar dom när han sejer fel och tycker att det är så roligt att sen bli rättad.

Häromdagen när jag sku ta bilder på dom börja han plötsligt visa tandtrollen, det var också otroligt roligt tyckte han! :P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar