torsdag 3 september 2015

första dagen bara vi 3

Idag har marcus börjat jobba igen vilket betyder att jag varit ensam med barnen, bra har det faktist gått! Hade rådgivning dessutom och lyckades i tid få med båda! Stolt! haha!

Rådgivningen gick bra, på 1 1/2 vecka har hon gått upp 400g (150-200 i veckan "ska" dom gå) så ätit har hon iallafall! Alla reflexer och sånt var också bra, när hon kollade om hon lyfter nacken låg hon och balanserade på magen, lyfte alltså både bröstet och benen/höften, så rådgivningstanten konstaterade bara att hon var då stadig :D Känns nog lite dåligt att det går så snabbt, med charlie såg jag bara fram emot att se honom utväcklas så snabbt som möjligt men nu sku jag bara villa stanna tiden och behålla dehär nyfödda lite till, nu vet jag ju att det går så otroligt fort.

Mina loppor <3

borde annars ta tag i dop/2 års kalas planeringen, ett foto borde tas till inbjudningarna. Så långt i planeringen har vi kommit att lokal och präst är bokade och guförlädrarna fick vi äntligen frågat här typ när hon föddes och till vår glädje verkade alla glada över uppgiften :) Det ätbara är också ganska långt färdigplanerat så egentligen är det inbjudningar och dekorationer kvar, lite nånting roligt program för barnen också, typ fiskdamm sku vara roligt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar