torsdag 17 september 2015

beebee

Är så förväntansfull! På lördag skall jag och prova brudklänningar, nej inget bröllop i sikte utan i höst kommer jag att visa upp klänningar på kläduppvisningar för ett åländsk brudklänningsföretag, beebeebride. Har jag förstått rätt är deras motto lite att det skall finnas en klänning för alla oberoende storlek och ålder så dom sökte modeller i alla storlekar och åldrar och jag är så glad att jag fick chansen att prova på dehär! :) Nu hoppas jag bara att det faktist finns en klänning som sitter bra på mej, min kroppsform som inte är den enklaste att hitta kläder till om man då int vill att brösten väller ut... Men säkert finns det väl en passlig!

Bild från deras facebooksida, söker ni på beebeebride hittar ni dom på facebook och kan se fler bilder. :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar