måndag 28 september 2015

dagens outfit

Så roligt just nu med kläder, på veckoslutet fick jag äntligen på mina favoritfarkkur igen och sånt känns ju bara så bra, visst har jag ennu 10 kilo kvar till mitt första mål men jag är ju på god väg och när man ser hur det minskar blir det ju roligt med kläder också då allt sitter bättre och bättre! :) Är så glad att jag efter graviditeten med charlie öppnade ögonen och tog tag i min hälsa, ingen aning om andra märker skillnad och är ju absolut inget överdrivet hälsosam men det att jag nu håller mej aktiv och får i mej mycky vitaminer och bra mat gör att jag känner mej så mycky säkrare och gladare i mej själv, fast jag vet att jag vill ha bort domdär kilona och vet att kroppen är nyförlöst och behöver stärkas kan jag känna mej glad i min kropp, kanske det är just det att jag är tacksam över att kroppen orkat bära 2 barn och endå mår bättre nu än före.

Nu har det dessutom gått domdär 6 lugna veckorna och jag ska börja ta tag i träningen men det blir nog på allvar först efter borgåresan, denhär veckan ska det packas och grejas så blir knappast destomer tid till träning.

Idag använde jag för första gången tunikan jag köpte på loppis i somras, är verkligen nöjd med den! Har förut inte riktigt tyckt om sånhäna o figursydda plagg då det känts som att man blir som en potatissäck och ennu större men har lärt mej trivas i sånt och insett att det kan vara snyggt sålänge storleken och modellen är bra och nu som magen dessutom är lite lös och hängande ennu är sånhäna plagg verkigen tacksamma!

Och uteoutfiten, min läderjacka som jag köpte på rea för 50€ på amerikan car show för 7? år sen var verkigen ett kap! Har alla domhär åren trivts i den så bra och använt den flitigt både sommar, höst och vår och det känns som att den bara blir snyggare för varge år!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar