torsdag 17 oktober 2013

Torsdag

Har haft en dag full med program, morgonen började som vanligt och vi vaknade, åt morgonmål och charli tog sin förmiddagsvila, eller iallafall halva tills jag väckte honom, fyllde på mjölkförrådet lite, böt blöja, klädde på och så åkte vi iväg på vår första babyträff, vi var 4 mammor här från eckerö med våra små bebbar, alla under halvt år gamla, bebbana alltså, charlie och 3 söta töser. Det var riktigt roligt att få prata lite mammaprat, allt handlade ju såklart om barn och förlossning :D ser fram emot att träffas igen, kanske jag denhär gången skulle ta och bjuda in på lite kaffe :)

När vi kom hem kom mamma och filip hit, dom stannar till söndag. Charlie var lite gnällig ikväll, vet inte om det berodde på att rytmen blev lite annorlunda eller gaser i magen eller vad det skulle ha kunnat vara men sen fick han ro iallafall. Fick också ett snabb besök av 2 st arbetskamrater som kom med massor av fina kläder åt charlie av personalen på jobbet, ska visa senare vad han fick, ska också visa allt annat fint han fått bara jag hinner ta bild, varge dag har det funnits nån liten överraskning i postlådan vilket man blir lite glad av :)

Ikväll har vi iallafall ätit mammas pripelsås och sett på the hungergame eller vad filmen nu heter, bra var den iallafall och nu vet jag inte om jag skall försöka sova en stund eller vänta på charlies 12 mat och blöjbyte, han somnade lite senare än vanligt så jag vet juinte om han tänker hålla tiden som han brukar :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar