tisdag 8 oktober 2013

Glädjenyhet!

Har en liten glädjenyhet! :p tog mod till mej att prova mina "före graviditeten" farkkun och dom går på utan problem! :) wuhuu! Trodde nog det skulle ta lite mer än 2 veckor före jag kommer i dom igen men nu är jag i dom :p konstaterade här på morgonen att visst är jag mindre än för 2 veckor sen men har nog lite muskler att bygga upp, känns somatt min kropp bara består av skinn och fläsk... Nåja, det sen när kroppen återhämtat sej från snittet idag skall jag bara njuta av att komma i mina gamla kläder :)

2 kommentarer:

  1. Grattis! :) hej ja har nångång sett i nån typ Fit tidning (eller nån träningstidning) olika rörelser och träningstyper som passar för såna som just fött barn! :) du kan ju hålla lite utkik om du hittar någå sånt, för de kan ju vara bra att veta lite olika övningar du kan börja med :) som tränar just lite bäckenmusklerna o dom där inre stödmusklerna :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. ja fick någo sånt papper från bb men ha int närmare sitt på de ennu :) får ta tag i de sen när denhär "försiktiga tiden" me såre e slut :)

      Radera