onsdag 24 juli 2013

Trötteli trött

Va de kan ta på att vara en vecka i farten då man är höggravid. Idag var första dagen hemma. Inatt sov jag 15 timmar, sen till rådgivningen och när jag kom hem sov jag igen tills marcus kom hem, då grillade vi lite korv och radade in alla babyklädet i skåpet dessutom packade jag lite på min bb:väska så nu är det bara några få saker som fattas. Sen tyckte magen att nu får det räcka för fick en så kraftig sammandragning att jag inte kunde stå rakt utan måste vara böjd, lå ner mej på sängen och det lättade men så kom en till och så en paus på nån minut igen å så kom de igen en till men dom tycks bli mildare helatiden å nu e de bara en lååång pågång... Ska vel lätta snart :) kan ju hoppas att livmodern är veltränad sen när det är dags när den övat så flitigt och så länge :p får vel bara följa barnmorskans råd att ta det extra lugnt nu efter en vecka med mycket program så kroppen får vila upp sej :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar