torsdag 4 juli 2013

Igår, inatt, idag

Igår kväll var det minigolfturnering som gällde, det hår ut på att ett gäng här från eckerö provar öns minigolfbanor typ en bana i veckan och sen i slutet av sommarn utses en vinnare, vi gör också små roliga recensioner om hur banan varit. Dehär var andra banan på prov (jag missade den första) och då var vi på hemmaplan här i eckerö, nästa vecka bär det av till geta. Det var iallafall riktigt lyckat och vi var 17 eller 18 som deltog vi delade in oss i flickorna och pojkarna annars skulle det ha blivit sånt väntande, endå tog det 3 timmar att komma igenom banan :p sen kom vi hem och marcus somnade sirekt, på soffan... Försökte få honom upp i sängen till klo. 2 sen gav jag upp och djupt sårad gick och sova, drömde massor av mardrömmar och vaknade nångong 5 tiden av att marcus kom upp och undrade varför jag inte väckt honom och bett honom komma med upp... Jaaa man kan ju undra varför jag INTE gjorde det, då blev jag ennu surare och började drömma ennu mer mardrömmar så nu ligger jag ennu undre täcket oh äter ärter och har ingen lust att stiga upp... Ikväll är det uallafall möte gällande familjejippot vi skall ordna, kanske jag lyckas skrämma bort mardrömshumöret tills det :p

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar