torsdag 4 juli 2013

Not my day

Idag är det inte min dag! Har legat på soffan hela dagen ( förutom när jag fyllde diskmaskinen som är det enda jag fått gjort idag) och tittat på tv3 play och somnat lite nu och då, har haft fönster uppe för att få lite luft men är bara heeelt slut ennu också... Undrar om det har med hb att göra att vissa dagar är sånhäna..?sa ju att jag skulle på möte men tog ju såklart fel på dagen så det är imorgon.. Nu skall jag bara vänta på att marcus kommer hem med mina gröna bönor, dagens middag blir en stor hög kokta bönor! De e faktist de enda som de känns att ja sku få ner nu också, kroppen ropar vel efter järn? :p

2 kommentarer:

  1. Hej Ida! Det finns ju två olika sorters järn i flytande form som man kan ta då man är gravid och som magen dessutom klarar av bättre än tabletter. D e Iron vital och Floradix, du kan fråga på apoteket dom vet där.
    Jag har själv tagit Iron vital för mitt järnvärde sjönk en tid enormt mycket å ja va trött exakt hela tiden, men värdet kom också upp snabbt med det här järnet. Så jag rekommenderar järn i flytande form.

    H Jenny

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja ha prova floradix men när de ska vara i kylskåpe glömd ja bort att ta de, går bättre när de e där andra vitaminena så far dom på samma gång.. Dessutom hkälpt de ju int så mycky att de dessutom smakar så illa :/ men ska prova nu att öka på obsidan igen å funkar int de så måst ja ju ta nån flytande, kanske ja sku prova på dendär iron vital då :)

      Radera