fredag 5 juli 2013

Gravidmassage

Har haft en ungefär lika dålig dag idag som igår.. Inte roligt.. Det att man är trött och har domdär gråt gravid hormonerna är ingen bra kombination så har mäst bara legat på soffan och tyckt synd om mej själv och gråtit en skvätt ibland. Sen blev det iallafall kväll och jag fick ta tag i mej och gå i duschen och iväg på möte, nu har vi dessutom städat undan de värsta målargrejorna eftersom vi får gäster imorgon och marcus har pussat lite extra på mej så nu känns det bättre :) funderade dessutom på att gå på gravidmassage, om det skulle höja humöret lite, ska nog på måndag ringa och beställa tid, fick en lapp från rådgivningen om den massagen, dom har en massagebänk för gravida typ med ett hål för magen då säkert så man får ligga på magen (redan det känns som en stor befrielse) och sen så e de massage 25 eller 50 min tror jag det fanns att välja mellan. Har aldrig varit på massage förut men nu tycker jag att det absolut skulle vara på plats med en! Nån som provat på gravidmassage? Nu skall jag iallafall ta det lugnt och läsa lite suuri käsityö i väntan på att få hem marcus från rökbastubadande, ska nog gräva igenom skåpen också i hopp om att hitta månting gott, sku villa ha jordgubbar eller paprika men det lär jag nog knappast hitta :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar