fredag 12 juli 2013

Blä

Såg på några avsnitt älskling du har blivit en tjockis från tv3 play och usch då. Fick direkt en såndän tjock känsla, vet ju att dehär inte är rätt tid att få en sån känsla för det finns ändå ingenting jag kan göra åt saken nu. Ha härtills lyckats hålla borta de värsta dåliga samvetet att gå upp i vikt men nu mot slutet börjar det kännas värre, har nu gått upp 8-9kg och det är ju inte speciellt mycke, har googlat runt lite och dom flesta tycks ha gått upp runt 15 kg i denhär veckan, så sku ju kunna vara mycky värre.. Men ändå.. Vi har iallafall bestämt med marcus att när bebben kommer skall vi båda få 2 kvällar i veckan till träning, alltså då är den andra hemma och tar hand om bebben. Sen kan vi väl göra saker tillsammans som gå ut och gå med vagnen och sånt, men 2 kvällar påman för att också få dendär egna tiden, sen vet jag inte om marcus under hockeysesongen nöjer sej med 2 kvällar.. Får väl se :) usch... Borde inte låta mej själv se på såndärna program nu, dessutom blev jag bara provocerad av deras sätt, för det första är jag emot lchf, för det andra sejer dom att en helt otränad person skall träna 3x45min till dagen (kan inte resultera i annat än skador) för det tredje står gubbarna och sejer att dom vill att deras kvinnor skall gå ner i vikt föratt dom ska bli snyggare och sexigare (inget prat om att dom skall må bättre) för det fjärde var männen i precis lika dåligt skick som kvinnorna, för det femte skulle männen vara som kvinnornas personliga tränare ( män som inte har någon kunskap i träning) jaa dehär va no bara början. Undrar om de e mina gravidhormoner som blir lite för upprörda igen? :D fick iallafall en tjock känsla av programmet och ser just nu inte magen som den hårda runda boll den annars är utan mer som en hängande ölmage... Hoppas att jag imorgon igen vaknar stolt över min stora mage och hoppas verkligen att jag i vinter tar tag i att röra på mej efter en lång tid av att inte kunnat och fått röra på mej, får dessutom se om jag skulle våga mej ut på isen igen :p

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar