måndag 1 juli 2013

Borgå

16.7-21.7 kommer vi att komma till Borgå på lite semester, tänkte att nu skall vi ha allt planerat bra på papper så det inte blir några missförstånd eller sånt, dessutom orkar jag nog inte mer på samma sätt fara runt som förut så får försöka planera ett inte för tight schema och gärna så andra kommer dit jag är än att jag måste fara runt världen, skrev iallafall upp allt nu vad redan som är bestämt och jag trodde ju att det inte var så mycket men tydligen är alla kvällar och största delen av eftermiddagarna redan fulla med program, på mornarna behöver jag sova för att alls vara en rörli människa utan värre illamående så tänker nog inte planera in nånting före klo, 12 heller så snart är ju allt lixom fullbokat, dessutom har jag sånt som t.ex. Att träffa gudottern som jag ennu inte lagt in på nåt ställe men som jag måste och vill hinna med. De e ett evit planerande domhär borgåresorna, roligt att träffa alla och göra allt men alltid får man sen dendär samma hemlängtan till katterna och lugnet :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar