onsdag 10 juli 2013

Skärgårdsteatern

Igår blev lite annorlunda än tänkt, vaknade på morgonen och mådde inte bra så åkte inte med till minigolfandet, tänkte att jag kollapsat vel på första hålet... Istället tog kag det lugnt och for lite senare iväg till famo och fafa där jag blev bjuden på glass och jordgubbar, dom berättade att dom tänkt gå på teater på kvällen och vi bestämde oss för att vi kommer med, det var skärgårdsteatern som var i geta igår, så snabbt en sväng hem och hämta marcus som kom från jobb och tillbax till geta, teatern var riktigt bra, i början skämtade dom hämskt mycke om döden och änkor och sånt vilket nu int riktit va i min smak, tycker inte att döden är nånting man skoijar om i en halv timme, ett eller 2 skämt kan vel vara okey men... Beror vel på att jag har ganska stor respekt över döden, anting är den sorglig eller så är den en lättnad, men alldrig rolig. Frågade av marcus på tibaxvägen va han tyckte, har jag bara tappat min humor eller men han höll med att det blev lite mycket och att det inte känns naturligt att se på döden som rolig. Nåja, nog om det, de va iallafall rolit me teater! Sen blev det lite kvällste hos famo och fafa och tibax hem, kan seja att jag slocknade direkt när vi kom hem, bar såå slut, keävs inte så mycket mer för att jag ska bli trött. Dessutom hade bebben nån slags jumppadag igår, sparkade så jag på kvällen var riktigt öm på hela höger sida av magen, så har den inte gjort förut :p idag kommer jag iallafall bara vara hemma, kanske byka lite och sånt :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar