tisdag 22 november 2016

kokos is the shit

För nån vecka sen var jag på fananammas mellanmålskurs, sku ha varit i våras men den blev uppskjuten till hösten. Tycker jag har mellanmålen ganska på grej, äter ju gärna så att få ett till litet mål tackar ja int nej till :D de ja va ute efter va vel lite ny inspiration och nya tips och lite såndäna iställe för någo onyttigt tips.

Rostad kokos ha ja länge tänkt köpa men aldri sen kommi ihåg men nu måste jag köpa och de e ju super! Kommer det ett sug på vasomhälst att tugga på tar man ettpar flingor och så ät man nöjd!

Proteinpuddingsbollarna var jag också lite ute efter receptet på och ikväll gjorde jag dom. Någo exakt recept fanns de int utan mer sådär som mina recept, lite av de ena å lite av de andra alltså :D Av en påse pudding blev det 10 ganska stora bollar och att få i sej två är redan en stor prestation! Dom är alltså mäktiga och mättande!

Just nu är jag inne i en sån period att jag faktist inte snålas så mycky på socktiga saker, hoppas det betyder att jag faktist börjar få denhär livsstilen till en vardag, kan ju också bara vara en extra motiverande period. Sen jag släppte fokus från mål har de faktist kännts så mycky bättre och nu känns de faktist som att ja håller på att glida in i verkliga livet, hitta mitt nya jag påriktigt och det ger så mycky energi och jag känner mej sådär good enough.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar