tisdag 4 februari 2014

Kvällsmat

Fixade lite extra gott kvällsmat idag som också räcker tills imorgon då jag och Charlie får "lekkompisar" hit. :) Gjorde en liten improvisation och det blev faktist riktigt gott, en rotfruktspaj är det för den som undrar :) rotfrukterna blev lixom inte helt mjuka vilket blev bra då det är gott med lite olika konsistenser, passligt kryddat blev det också, bottnet gjorde jag av en blandning av rågmjöl, vetemjöl och havregryn, i min smak. Ska nog försöka komma ihåg vad jag la i och spara reseptet :)


Sitter just nu och ser på paradise hotel, snart är sesongen slut och oij vad jag hoppas att inte Jeppe vinner, han har nog varit så falsk enda sen början, Aina hejar jag på just nu, hon har spelat bra men inte varit elak mot någon.

1 kommentar:

  1. Ser väldigt god ut :) kan du sätta upp receptet :) h.sofia

    SvaraRadera