onsdag 12 februari 2014

husrunda

Tänkte ta en liten husrunda, har ju nog visat lite förut men tar nu ett rum i gången (sånt som är klart) och visar före och efter.

Före




Efter, eller nu lixom.

Är riktigt nöjd med gardinerna, förut var dom rosa och det bara skrek inte idas vardagsrum om det hela, nu börjar vi gå mot rätt tiktning. Överdragen har vi inte använt på länge för att dom inte hållts på dom hala ledersofforna men köpte kardborreband som jag satt lixom under i hopp om att det inte skall glida så mycket. stereorna hoppas vi att vi ska få i gömman när marcus mamma kommer på besök, om dom får skåpet och rymmas i bilen, ett skåp i stil med radion och lp spelaren som skulle få stå ovanpå och så skulle stereon rymmas innuti bakom dörrar.
Bokhyllan i hörnet skulle jag gärna byta ut mot ett lite mindre vitrinskåp men endå ett stort alltså, tycker det bara ser kaotiskt ut med bokhyllor, DVD:na som tar över största delen av hyllorna borde säljas, eller dom som inte är "klassiker" och är såna som man ser ibland på.
Väggarna är jag lite osäker på ennu, visst ser det ibland lite tomt ut men samtidigt är det skönt med inte för mycket.

Dehär är ett sånt rum som jag aldrig riktigt fått i sånt skick att det känts som mitt, tror det skulle krävas en ny soffa för det, en stor mysig hörnsoffa, men just nu finns det verkligen inte pengar till nånting så dyrt, och skulle det finnas skulle dom gå till annat endå. Är endå mycket nöjdare nu med gardiner jag kan känna mej hemma med :)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar