onsdag 12 februari 2014

Födis

Då var den välomtjatade dagen här, födelsedagen, måst seja att nu känns det nog bättre, int e de såå illa att fylla år, man får ju lite extra uppmärksamhet som ju kan vara riktigt roligt :)
Blev väckt klo. 7 av att nån knöcklar på mej och ska ha mej och vakna och undra nog lite att va e de nu då, nå de va ju marcus som sku gratta mej och kom med paket :P Paketet jag så funderat över och jag hade ju luskat fram dom rätta butikerna iallafall :P

Olika trikootyger i roliga mönster, var faktist överraskad att han gått och valt ut tyger faktist! Det trodde jag inte av honom :) Dessutom var det samma tyger som jag fastnat för igår när jag lite tittade! Nog vet han dendär marcus <3

Dessutom fick jag ennu ett presentkort på 20€ till tygbutiken ifall det var nånting jag ennu skulle villa ha och ett presentkort till sportia på 30€ :) Blev nog så glad för mina presenter :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar