tisdag 4 februari 2014

kunde inte hålla mej

Jag vet att jag inte skulle shoppa.. men idag kom det hm kataloger hem och jaa.. Fick lust att beställa nånting fint så lite blev det beställt igen :P Bara nödnvändiga saker, jag lovar ;)
Blev en klänning precis i min stil och en farkkutunika inte i min stil men kanske det kan bli min stil, den var snygg iallafall, båda på rea så ennu en basic tunika. Åt charlie pyamasar i storlek 72, nu borde han klara sej när det gäller pyamasar i st.72, en långärmad snoopy i st. 72 och 3pack bodyn utan ärmar i st.72 då han har en hel del långärmade som behöver ha nånting svalt och bekvänt under. Ska nog nån dag ta fram alla 72 kläder och gå igenom. 68 passar ennu hur bra somhälst och är tilome lite på växten, tyckte ren att dom var exakt passligt stora, lika som med 3ans blöjor tyckte jag började bli för små men nu tar flipparna man lägger fast den med nästan i i varann igen, kan ett barn krympa?? Han hade ju växt fint när vi var till rådgivningen så det har han nog inte gjort men konstigt endå... Skönt iallafall att storlekarna går lite längre nu, det var bara domdär första 52 och 56 orna som genast blev små, blev ju nästan stressad när jag trodde att alla storlekar skulle bli små på en månad men tillväxten jämnar ju ut sej som tur :)




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar