tisdag 11 februari 2014

dag på stan

Idag hade vi nog egentligen tänkt gå på klapp och klang men när det är såååå tidigt.. Känns dumt att väcka oss båda för att sen vara trötta där och charlie som dessutom brukar sova sin första dagssömn just i slutet så det känns bara jobbigt, fast det ju är roligt också, kanske vi går oftare när charlie blir lite äldre och vi är mer morgonpigga :)
Vitog det iallafall lugnt på morgonen och så åkte vi iväg till stan tillsammans, tullade in lite foton och charlies baby set till tripp trappen, gick i lite butiker och tittade och handlade lite. Blev lite från puneh oriental och så lite grejer för att få vardagsrummet lite mer hemtrevligt. Det viktigaste vi skulle göra var att gå till skattebyrån och reda ut vart jag skall föra mitt skattekort och vad för procent jag egentligen skall ha, nå de glömde jag ju såklart, sku vara bra att få¨de fixat snart men de e ju så jobbigt..

mums mums, dadlar, äppel och paranötter i mörk choklad.

nu har jag varit så duktig och inte köpt te sen jag lovade att inte göra det och fått en hel del uppdrucket så nu köpte jag nytt :) av mitt favoritmärke dessutom och ett man ska bli trött av i hopp om att somna bättre, ligger ofta ennu klo.2 klarvaken och fåringen sömn och sen är det tungt att stiga upp på mornarna.

det som ska sys och grejas till vardagsrummet, visar när det är klart vad det blev :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar