onsdag 19 februari 2014

i liv

Halo halo! är i liv ifall någon misstänkt annat, först skrev jag ett långt inlägg på vändagen var jag egentligen bara ville seja att alla mina vänner betyder mycket för mej fast jag är dålig på att visa eller seja det, det ville iallafall inte fungera och bloggen vägrade spara eller publicera nånting överhuvudtaget och sen har jag bara varken haft tid eller lust att skriva :(
Här gick vändagen väl som vilken dag somhälst, förutom att marcus kom hem med fina tulpaner och jag bakade bulla som är marcus stora svaghet. På lördag fick vi besök av min mamma som var här tills igår, Charlie fick mycket uppmärkasamhet och jag loppissälskap och födelsedagspresenter. På söndag fick också jag och marcus lite egen tid och for till simhallen, bara för att bada bubbelbad och leka lite i vattenfall och sånt. Det var riktigt roligt, fast marcus inte är så bra på att inte klämma mej på rumpan eller liknande i sånadär situationer... Får väl se det som påsitivt, han tycker iallafall om mej då om han inte kan hålla fingrarna i styr ;P

Nu skall jag iallafall snart iväg till gymmet en sväng, bara maten smultit i magen.

En liten bildbomb med några favoriter från mammas minneskort ska ni också få. :)

Mor och son. Tycker så om denhär bilden på någo sätt <3

Lilla familjen :)


Såå söt <3 saknar dendär riktigt nyfödda tiden, fast det är roligt nu också! :)

På  besök hos min gamlafamo.



Moster med charlie.

Dop, systrarna och Charlie.

Mera dop, synd så har vi jättelite bilder från dope :/ ble nån miss där...

En glad mor.

Juldukning

En filur :)

Filuren som han ser ut nu :)

2 kommentarer:

  1. Så fina bilder :) Ett vällldigt glatt barn! han är nog såå söt och börjar ju se riktigt "manlig" ut, har nog kvinnor i rad ;)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Han e nog så nöjd joo, e så glad över de :) känns som en belöning vage gång han skrattar, eller att man kan känna att kanske man gör någo rätt när han e glad :) han har ju redan många flickvänner ;p

      Radera