onsdag 11 februari 2015

voiton puolella?

Senaste månaderna har jag varit såpass trött på eftermiddagarna att jag inte litat på mej själv såpass mycket att jag vågat lämna charlie i kärran ute och sova, tänk om jag själv somnar och så när jag vaknar har han tagit sej lös och painat iväg nånstans! Usch! Det har iallafall resulterat i att jag också tagiten välbehövlig 2 timmars dagsvila, vilket i och för sej varit skönt men resulterat i att vi ligger efter med städningen sådär 2 månader... Men idag! Energin finns där och pojken ligger ute (just det,vi är hemma och var hemma igår också, fick hämta hem en febrig pojke och febern bara fortsätter) och snarkar i kärran, själv har jag fått byket sorterat, en maskin på, lite plockat och grejat här annars också, fast det inte synns..

Nu sitter jag och planerar min butiksresa som jag tänkte rymma iväg på ikväll. Har bara inte några ideer, phad thai kommer jag iallafall prova på till födelsedagsmiddag åt mej själv så ska ta en sväng till puneh för att försöka hitta fisksås och jätteräkor och grejer, vårrullar måst jag nog också köpa när jag väl är där, hoppas det blir gott! :)

mmmh! Vet inte vad jag fått för phad thai beroende!

2 kommentarer: