söndag 8 februari 2015

söndagsmat

Som söndagsmat idag blev det pitabröd med tacofyllning, eller vad man nu ska kalla det? :P Gott iallafall, kunde dessutom inte i butiken välja bara nån sås utan det blev ALLT, hehe, guacamolen har vi börjat göra "själva" för det är ju bara såå gott då, vinner dom färgida med 100%!

För att få det lite mindre som ta åt sej från köket känsla hade vi vedlådan som serveringsbord :P När vi var klara var jag så mätt som jag nte varit på länge, mår ennu också rikit illa! Å endå sitter jag och tänker att de sku no vara gott me lite natchos å dippar, men nej, de e absolut ingen bra idee!

För övrigt har jag haft en riktig "steg upp på fel fot dag", usch, hatar såna dagar, sku bara ha lust att stänga in mej och vara för mej själv för att inte ta ut det på andra men det går ju inte alltid. Dagen borde ju ha börjat bra för jag fick faktist sovmorgon och när jag steg upp kom en glad liten herreman springades imot mej med världens största leende. Sen har vi haft en mysdag och faktist suttit och läst mycky böcker som han kommit bärandes med så bara dåligt har det ju inte varit, men tror att tanken över att bara ha en ledig dag nästa vecka lägger en stress i kroppen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar