fredag 6 februari 2015

invägning

Vi har på jobbet för tillfället ett litet hälsoprojekt inom personalen och denhär veckan har alla som vill fått ställa sej på en våg som räknar ut allt möjligt skrämmande i kroppen. Jag var faktist riktigt orolig då jag steg på den då jag trodde att det skulle visa helt upp åt skogen men jag blev faktist ganska positivt överraskad endå för någo nära döden fet va ja ju int endå :) Min kroppstyp är tydligen solid vilket betyder att jag har hög fettprocent och stor muskelmassa, i min kropp finns det 49,7 kg muskler varar höger sida är några hundra gram starkare, visste verkligen inte att en så stor del av kroppen är muskler! Fettprocenten landade precis på mitten av den hälsosamma spalten och min viloförbränning ligger på 1638 kalorier. Allt möjligt annat fick vi ju också veta men is nu int skriva allt :)Tycker de va riktit intressant dehär fast man nu int vet hur exakt en såndän våg kan seja! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar