onsdag 8 oktober 2014

trötthet..

Gäsp vad trött jag är! Sitter här och tittar omkring mej och tänker på att jag borde till på fredag ha huset städat och "romurummet" tömt och snabbinrätt till ett till gästrum för då blir huset fullt med folk men ja vet int vart jag ska börja och sku int orka lyfta ett finger, all energi är som bortblåst! Om en timme ska jag vara på "träffpunkten" för samåkningen till vattenjompan och jaa.. int vet ja hur mycky jag egentligen sku orka jomppa men dedär med att få ligga och skvalpa i varmt vatten låter endå ganska frästande! Middagen borde också lagas, int för att jag hinner äta mer men så dom två andra i huset sku få nån mat.. Nåja, det hjälper ju knappast att sitta här och tycka synd om sej själv utan är väl bara att ta stekpannan snällt i hand.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar